Duktigdag

Uppstigen och glad i hågen över ännu en dag utan skola. Glädjen dämpas dock en aning över min vanliga morgonmage, illamående och inte ett dugg sugen på att äta. Nu vet jag vad ni alla tänker, eftersom man inte kan må lite illa (eller klaga på ömma bröst) utan att ens vänner börjar bråka om vem som ska få äran att vara gudmor, men några minijohannor är inte på ingående i alla fall. Så ni vet. Däremot tycker jag att mina vänner nu snart ska börja gifta sig. Jag har massa idéer till era bröllop vet ni.

Men nu var det ju inte det jag skulle berätta om utan säga att jag satsar på en duktigdag idag. Städa, tvätta och ta mig ut till Maxi på cykeln. Ska bara bota magen först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0