Terapiarbete

Jag har nog ingenting kul att skriva alls efter min högst oproduktiva dag. Jag försökte fylla i min ansökan till universitet i Sydafrika men fastnade på ordet matriculation. Efter att eventuellt ändå ha fyllt i något i det fältet sket det sig totalt på matriculation authoroty - så jag la ner det helt. Det var på sida två av tio i ansökan. Därefter försökte jag lära mig spela Anna Ternheim på min egentillverkade gittar, bestående av först en ihoprullad tidning och därefter mitt kamerafodral. Det lät inte så bra så det blev några avsnitt vänner i vardagsrummet istället, medan jag satt i hallen - behöver tydligen bara lyssna för att veta vad som händer numera. Det hela slutade tillslut med att jag i alla fall tog mig till jobbet.

Vi ska heller inte glömma mitt försök att titta på skidskytte-vm imorse. Satte klockan på 06.00 och satte på tv:n. Konstaterade fort att de två svenska hoppen var sjuka och att jag var alldeles för trött för det där - och somnade om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0