Mitt nördande jag är lyckligt

Antar att alla människor har en liten nördfaktor nånstans. En pojke som jag tycker väldigt mycket om till exempel tycker mycket om sin dator och ibland även sitt tv-spel. Jag å min sida är en sportnörd av rang. Och den nörden är glad och nöjd just nu. Hockeylaget som jag är född att heja på säkrade serievinst igår mot de hemska svartgula stockholmarna, heja Leksand. Och sen startade torsdagen med ett skidskytte-silver i VM. Nu ligger jag och gottar mig i sängen framför skidor och om jag vill kan jag läsa en sporttidning som ligger här bredvid om när Helena Jonsson van skidskytte-guld häromdagen - och kanske fälla några glädjetårar. Blödig som jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om detta hade varit facebook hade jag tryckt på knappen "Gilla!" om detta inlägg :) Vi ska sportnörda på fotbolls-VM nästa år!!!!!!! :) Puss!

2009-02-19 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0