Hoppas på tondöva grannar

Spotifyandet har nu övergått i kärleksbalader. Senaste inslaget är My heart will go on och därinnan var det Whitney Houston som brölade på. Allt detta mysande har dock gjort mig så fasligt godissugen så jag är tvingad att åka tidigare till jobbet för att hinna in på Priso innan. När ett jobbpass är avklarat känns det som om det kan bli jag, godis och champions league. Kanske med skönsång av Bon Jovi eller nåt ifall jag skulle lessna på Lasse Kinch och grabbarna emellanåt.

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag tror oxå det va Rutans fel. Hon gillade ju inte mig så hon straffade mig nog med en liten klös på madrassen! Hehe

2009-02-25 @ 21:04:18
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0