Facebook

Tittade upp på tv:n två sekunder och fick en litet identitetskris. Kändes som om jag var förflyttad till mitten av 90-talet igen, och jag var sådär tio (?!?) år, när jag såg nyhetsankaret på tv4. Vet inte vad hon heter, men den där mörkhåriga. Hon såg ut som tagen från 1995 med en stripig lugg, rött läppstift och ett glittrigt hårspänna på ena sidan. Hej och hå. Modebloggar-Johanna är i farten igen. Men detta färskt i minnet ska jag nu gå och leta igenom garderoben efter en passande outfit för kvällen. Funderar på body, tights och benvärmare - fast det är ju förstås sånt man hittar i affärerna nu för tiden. Så hon kanske inte var så snett ute på ändå.

Sen visste vi ju alla att man inte blir tillsammans på riktigt förrän man är officiella på facebook. Detta hade jag dock lite mindre koll på. Men nu vet jag. Tänk vad lätt livet blev helt plötsligt. Hugga (igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0