DUMLE-invasion (hoppas jag)

Återigen i skolan. Det pågår en massiv företagsmässa här så pepp och Julia är på godisjakt. Jag försöker smälta min enormt gigantiska makaroner och köttfärssås-matlåda. Hoppas de hittar nåt. Nåt annat kul händer nog inte för tillfället. Är inne i en sån där rolig tid av livet när man vaknar, går till skolan, åker till jobbet, åker hem och gör ingenting och ändå lyckas lägga sig alldeles för sent. För att sen vakna igen och börja om - och vara alldeles för trött.

Jaja, jag ska väl göra lite nytta innan godisleveransen kommer. Leta reda på lite fakta (eller mer gissningar - det är ju ekonomi) om Scanias framtid till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0