Det är mycket nu

Har säkert använt den rubriken förut men nu om nån gång är det sant. Så planen lyder som följer:

En riktigt sjukt effektiv vecka!

Jag ska göra CV:n, läsa kurslitteratur till två tentor, göra första uppgiften på c-uppsatsen, göra två års redovisning. Och det fortsätter. Fixa studiebesök till en studieresa, ringa andra företag, söka till universitet i Sydafrika, söka jobb, göra ett till CV på engelska och jobba. Kanske slänga in en och annan måltid och några toabesök också. Tanken är att på söndag nästa vecka känner jag mig som en aningen mindre stressad och pressad person. Under veckan kommer jag vara en mycket stressad och antagligen otrevlig person. Hoppas det är värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0