Dator på ingående

Nuni. Nu är det inte långt kvar till ni återigen ska få er dagliga dos av Johanna. Inte för att jag kan sätta mig in i hur det varit utan, jag är lite fast med mig själv och får en hel del överdoser då och då. Men jag anar att det kanske varit en aning skönt. Hur som helst är en dator beställd och ångesten har parkerat i bröstet. 

Jag är nämligen de dumsnålas mästare och medicinman. Köpa en dyr sak (som man faktiskt behöver) ger mig sömnprolem och exsem medan jag kan göra av med dubbelt så mycket pengar på flera billiga pinaler för att sedan sprida ut dem över hela vardagsrumsgolvet och dansa krigsdans av glädje runt dem. Jag är fullkomligt normal också, om ni inte visste det.

Det blir en LG, och experten har lovat mig att den ska vara bra. Skulle så inte vara fallet går kreditkortsräkningen helt klart raka vägen till honom.

Jag har hört ryktas att Hedlund med kavaljer ska hälsa på i helgen så det ser jag fram emot just nu, eftersom hela veckan är fullproppad med plugg och andra viktiga saker. Några extrapass på jobbet också kanske, för min LG:s skull. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0