Bråttom nu

God Morgon! Sitter här och äter frukost framför datorn och våndas över att det är i morgon min ansökan till Sydafrika ska vara klar, och jag ska ha valt vilka kurser jag vill läsa nästa vår. Hmm. Funderade på att välja syslöjd och foto - bara för att. Men jag vet inte om mitt program tycker att jag gjort något vettigt av ett halvårs utbildning då. Så det blir nog lite EU-rätt och mänskliga rättigheter istället. För va 17, jag ska ju mest dig för utflykter och fotboll jag.

Men innan jag får ta tag i att göra klart det där ska jag till B-huset (teknologhaket) och lära mig hur man söker information på internet och i biblioteket. Tydligen gjorde inte Kerstin Sandström den undervisningen tillräckligt bra när man gick i tvåan på Siljansnäs skola.

Kommentarer
Postat av: Maja

Men Johanna. I tvåan tror jag inte ens internet fanns : )

2009-02-24 @ 14:16:10
Postat av: Mary

Det va ju snarare vi som lärde henne om datorer och kopiering! haha

2009-02-24 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0