Örebro

Ni får stå ut med lite hippande hoppande i mitt bloggande nu. Ska väl så sakta försöka ta mig över till Kapstadenbloggen, men än så länge lever jag Sverigeliv och det livet vill jag inte dela med mig av lika mycket. Så därför kör vi dubbelt, med en snygg fadening till den andra bloggen. Ni fattar.

Imorgon bär det i alla fall av till Örebro. Fick för mig att man kunde ju ta sig ut på någon liten tripp när man är ledig. Örebro blev valet efter alla erbjudanden på grund av en kombination av hög koncentration av vänner, en kort och billig resa, nyhetsvärde. Ni fattar igen. Men det ska bli jättekul och se vad Örebro har att erbjuda en snötom december.

Men först måste vi tvätta här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0