Sista dagen på slätten

Sitter här i mina mjukisbyxor och tittar på vinterstudion och blir lite sådär uppjagad på svenska folket som klagar på regeringen för SAAB-affären. Men mer än så behöver ni inte stå ut med.
Jag har lite separationsångest också för att åka ifrån min kärlek här hemma, Fredrik alltså. Inte granen, även om jag är rätt förtjust i den också. (Har ni förresten märkt att han har fått växa ifrån pseudonymen skägg? Det har han märkt i alla fall, men jag tyckte han var mogen för det). Jag ska inte vara ifrån honom sådär väldigt länge (en vecka), men det känns som en förvarning för vad som komma skall. Jag åker i alla fall hem imorgon, och jag kommer sakna dig Fredda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0