Bakdag

Idag ska det bakas. Ska till Malin med ingredienserna och sätta igång snart. Lite lusebullar, pepparkakor, choklad, kola. Vem vet vad det kan tänkas bli. Att det blir trevligt är det dock ingen tvekan om. Sen kanske det blir lite julklappsshopping också. Måste bara få tag på de som ska ha klapparna och fråga vad de kan tänkas vilja ha. Min kreativitet är lika med minus 15. Och det är lågt. Det är alltså under noll, som är jättelågt bara det. Det är nästan så att min brist på kreativitet förstör julklappshandeln för alla andra runt omkring mig. Så illa är det. Men det ska nog lösa sig hoppas jag. Krisar det får jag göra julkransar till hela släkten!

Har ni nåt bra recept på nåt gott att baka kan ni väl ringa och meddela mig under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0