Äventyrsbad och bio

Igår tog jag och min karl oss ner på stan med fullpackade väskor. Målet var att ge vågmaskinerna på simhallen en match, vilket vi också lyckades med. Det var dock inte så svårt, de där vågorna var bra mycket mäktigare när man var sju år märkte vi. Därefter dog vi i soffan innan det var dags för bio. Fick med mig herrn på New moon, vilket var en film som personifierade min mörkräddhet ganska väl. Resultatet av det blev att jag hela natten drömt om Anna Anka. Logiken flödar. Det var i alla fall en väldigt trevlig och händelserik dag i min lediga tillvaro.


Idag dock började det som jag längtat efter hur länge som helst känns det som; Vinterstudion. När jag slog upp ögonen i morse efter min tiotimmars date med Mrs Anka kändes det som julafton när man var liten. Helt pirrig i kroppen och kunde omöjligt somna om. Så jag tittade på ett avsnitt Glee medan herr Skägg sov, och sen var det dags. Varenda helg fram tills jag åker är räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0