kärleksförklaring till livet och alla ni!

Jag skrev upp och ner förut, men de rätta orden är nog mer månlandning vs. u-båt. Ena sekunden fnittrar jag till Fredda att jag är så glad att vi flyttat ihop, nästa sekund ligger jag med huvudet i hans knä och gör bromsspår av tårar på hans mjukisbyxor. Eller så sitter jag nöjd och glad framför symaskinen och pillar med småsaker - och kräver komplimanger för mina verk, för att sedan hamna i någon form av komatillstånd och bara titta framåt utan att veta vad jag tittar på och med ett helt tomt huvud. 

Det är alltså så livet känns just nu.

Men på riktigt mår jag ändå bra. Jämfört med många andra. Så jag ska fokusera på det och ta varje dag som den kommer. Rebecca och Adde är i Kina och tar hand om varandra. Morfar är och hälsar på farfar någonstans där de antagligen sitter och släktforskar tillsammans - och har det bra. Min familj är fortfarande underbar och vi har både varandra och hälsan i behåll. Man får alltid försöka se till att göra det bästa av situationen. 

Till alla mina nära och kära där ute vill jag i alla fall bara säga att jag älskar er och att det är ni som gör att livet är så bra som det är! Säga vad man vill om hemskheter, men de gör att man får lite perspektiv och uppskattar allt man har så mycket mer!

Vi blickar framåt!


Kommentarer
Postat av: tess

fint du har skrivit..det är lite skönt ibland att bara få bli påmind! kram!

2009-08-21 @ 12:22:27
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Härlig inställning! Du är grym.. många kramar

2009-08-21 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0