Underbar kväll dötta

Nu har jag sett Maskinen och slagsmålsklubben live. Dansat järnet till våldtäktsmän och övningsköra. Bättre än så kan väl en kväll knappast bli. Förutom en liten fajt mellan mig och pojkvännen då. Den handlade om det viktiga ämnet; vilket program som syns bäst, vad gäller färger på overaller. Jag strejkade och la mig på asfalten - tills jag vann. Så jag vann - alltså! Efter stor hjälp av en teknisk biologi-nolla vid namn Jennny. Nu är vi i alla fall bästa vänner igen efter denna oerhört viktiga batalj (som jag vann om jag inte sa det) och har kommit hem. Fortsätter dock att bråka om vilken låt som skall spelas på datorn. Men jag har bestämt att jag vann den med (eftersom han har bunkrat upp sig på toan) och kommer således lägga mig med ett smile på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0