Hårfärg

Jag har övergett min superfrissa - Hanses - och tagit mamma. Efter en omgång, som mycket mer liknande en barnmisshandel, med den virknålslikande borsten och slinghätta är jag öm i hårbotten. Och efter en  ursköljning och några fler svordomar över att hättan verkade ha växt fast i min stackars hårbotten så är håret nu oranget. Min förhoppning är att det är för att det är blött, annars blir det hatt i repan i en vecka och expresståg till Tranås på torsdag. Nu sitter jag och lyssnar på Björk - av alla artister möjliga...

Kommentarer
Postat av: Mary

Det är nog bäst du tar dig hemåt lkpg snart så vi kan ordna upp det där...!

2009-08-07 @ 12:36:15
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0