Dags igen!

Idag mina damer herrar är det dags för - har ni hört det förut - fest. Linköping har börjat komme igång nu och allt är som vanligt. Ikväll vankas München Hoben, vilket innebär ett område med massa nollor, förhoppningsvis jag och 1,5 litersglas. Det är i alla fall så stora jag med någon form av måttsinne och tankeverksamhet antar. Men bäst av allt är att jag får ta på mig min älskade overall igen (som Linda strålade av att se, inte. Jag tror hon tyckte den var äcklig). Det är bara ett problem i uppladdningen och peppningen. Jag vet inte än om jag får någon biljett.



Update: Märkte att jag förra året sa 1 liter. Blir bara bättre och bättre med åren!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det där kallar jag rejäla ölglas!! jej!

typiskt att burgarna var slut när vi pallrade oss dit! Får helt enkelt ta det igen framöver! å ringa innan å paxa varsin burgare! ;)

2009-08-25 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0