Var beredd - bli uttråkad

Har inte producerat bra idag. Det är helt enkelt för att jag har haft ett oerhört tråkigt liv idag. Jag har faktiskt pluggat, och varit koncentrerad - vilket innebär inga mysko funeringar att publicera. Sen har jag varit på stämma med AJF, den där föreningen jag är kassör i. Sen har jag jobbat. Det enda av värde jag kan tänka mig att skriva om är min nyfunna talang för rapning. Jag har tidigare inte kunnat rapa. På riktigt. Jag har bara pyst. Men numera när jag försöker få fram mina fina feminina pysningar kommer rapar på riktigt. Brölar på riktigt bra. Är det ett bevis på att jag börjar bli gammal - är det inte vid klimakteriet man får minskad produktion av östrogen. Då borde man bli manlig va? Så kul har jag det alltså. Längtar efter project runway och mina rostade mackor som ligger ute i köket. Önskar de kunde springa hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0