SMHI

Jag känner mig lite blåst av SMHI. Dels för att jag sitter inne, men främst för att de lovade fint väder idag. Nu är det iof väligt fint väder ute - när man sitter inne. Men väl ute blåser det som om alla världens hårföner hade världskrig ute på en närliggande åker. Det är inte okej. Jag känner mig lurad. De borde lägga in vindljud på sin hemsida så att man inte blir bländad och dum av den där strålande solen. Känns som om när man köper godis för extrapri, två för 18 - och sen får reda på att en godis kostade nio. Smart!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det står hu mycket S/M det ska blåsa om man kollar under solen...

2009-04-29 @ 16:19:08
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0