Så det kan gå

Upp vid åtta skulle jag idag och sätta igång med dagens arbete. Tjugo i tio vaknade jag och är så lagom laddad. Har återigen en hel del att göra känner jag, så då blir man mest sugen på att ligga kvar i sängen och läsa skönlitteratur. Men jag är duktig, försöker vara duktig, och jobba på.

Jobbade igår förresten, det vore ju en underdrift och säga att vi inte var så peppade och inte hade världens arbetsmoral. Men de sista pengarna är jag i stort behov av, så jag jobbar på. Och i maj blir det till att söka stipendier! 

Jaja, frukost på tapeten och lite jobb innan styrelsemöte på skolan. Jag tror solen lyser till och med, så nog är det en bättre dag än igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0