Övergiven

Linköping är dig inte likt för tillfället. 
1. Solen skiner, en större sensation än om Sverige skulle vinna VM i Sydafrika - typ. 
2. Varneda kotte jag umgås med har flytt ställe. Utom Hanna, som dörför ringer och är uttråkad stup i kvarten. Resten befinner sig i alperna och skägg åkte till Malmö igår, och är just nu i Tyskland och handlar förnödenheter. 

Ikväll ska vi i alla fall ta tag i sällskapsnerven, lite rödvin på Hannas balkong kan tänkas. Funderar på att ta med guitarren och köra allsång på de två låtarna jag kan. Dumt att börja med för mycket publik. Men först blir det en liten sväng till stan, jag måste också inhandla förnödenheter - lite dyrare dock - och komma ut ur min bunker. 15 grader i skuggan (där solen inte ens varit idag) så jag tar vårjackan!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Nu ser du till o inte vara bakis till imorn när vi ska dricka vin! :P :P

2009-04-17 @ 14:02:09
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0