Det var det värsta

Helt utpumpad efter dagens prövning. Det var det värsta jag har gjort. Det har varit världes slökurs, så då borde man kanske kunna lista ut att tentan inte kommer vara så - men man hoppades väl ändå. Med sex minuters marginal skickade jag iväg den efter ett allt annat än gediget arbete. Jag dör dock om jag måste göra om den. Då tänker jag tvinga de andra flickorna att göra den med mig även om de klarar den!

Ikväll är det i alla fall först klassittning på tapeten. Sen blir det hem och träffa familjen som kommer. Sex pers plus en hund är sällskapet som ska bo i mitt hem. Jag ska gå in och söka nödlösning på grannens soffa om jag inte står ut - och försöka få tag på julia och se om hon kanske kan skaffa mig öronproppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0