Återerövrad säng

Har inte somnat än, ingen ordning alls. Jag ska ju upp och spela squash imornbitti. Men jag måste ju erkänna att det kanske är lite skönt att ha fått tillbaka sin säng igen - och slippa ligga i köket och sova, på en säng inburen från grannen. Så jag njuter genom att ligga här i sängen och titta på how I met your mother. Är beredd att gå i god för att det är en riktigt riktigt rolig och underskattad serie. Ett helt bra komplement till Vänner, som är allt annat än underskattat kan vi nog konstatera. Men det var inte det jag skulle skriva om. Vet i och för sig inte vad jag skulle skriva om heller. Var nog inget mer tror jag. Så det är väl lika bra att säga godnatt. Nästa vecka är den stora uppsatsskrivar veckan, tjoho!



Fotnot: Ville bara försäkra mig om att ni förstår kvaliteten på serien om jag likställer den med Vänner. Eller nästan likställer i alla fall. Vi kan säga att de tävlar i olika klasser, bästa nykomling och bästa veteran (som de som har röd nummerlapp på Vasaloppet ungefär),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0