Tuff

När slutade grejer att vara tuffa? Numera är något som är tufft, jobbigt. När man var liten kunde man ha ett par tuffa byxor till exempel. Det kan man inte längre. Hur skulle de se ut? Rutiga med dödskallar? Nä herregud. Vad trist. Jag skulle gärna ha velat matcha det tuffa (jobbiga alltså) mailet jag nyss skrev mot att ta på mig min tuffa  (häftiga) keps. För att neutralisera det negativa med ordet. Men kepsen kanske skulle kunna vara cool - max. Gud så tråkigt livet blev.

Jag ska börja använda ord som tuff, spejsigt och stjärt igen. För att jag vägrar bli vuxen!

---

Update: Eventuellt kan jag gå med på att ett motorcykelställ kan vara tufft och komma undan med det, eller?!

Kommentarer
Postat av: Mary

Wohoo, vilken jävla tur jag har när jag köpt mitt mc-ställ. Då kan jag vara tuff utan att skämmas. Eller?!? =)

2008-09-09 @ 19:39:37
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0