Tenta: 2 dgr kvar

Jaha, då sitter man i skolan då. klockan är 08.20, vilket är för tidigt för mig. Nu ska jag bedriva heeela dagen här vid just detta bord i just detta hus med just världens värsta övningsuppgifter. Snart kommer Cmilla och co också, den pluggruppen som faktiskt verkar kunna det här. Antingen kommer det hjälpa mig, eller så kommer det få mig att springa en trappa upp och dränka mig i första bästa toalettstol. Jag har redan rekat vägen.

Nåt positivt då?

Nä, det finns nog inte en enda liten ljusglimt någonstans för tillfället. Varken inne eller ute. Men jag är inte ett dugg bitter av mig. Jag har i alla fall datorn med mig så risken finns ju, eller är snarare överväldigande, att det blir några till icke-bittra inlägg dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Fia

måste säga att jag får lite småpanik över att det finns folk som överhuvudtaget fattar det här... har förvisso redan ställt in mig på omtenta men fy.... fan.

2008-09-17 @ 15:17:40
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0