syrebrist

Satte klockan på kvart i sju imorse och skulle upp på föreläsning. När jag väl vaknade tog jag beslutet att skita i föreläsningen för att försöka bli frisk istället - och somnade om. Var nog tur det kanske. Föreläsningen börjar klockan ett idag.

Sitter och tittar på Oprah. En kille där som ska försöka slå världsrekordet i att hålla andan. 16 minuter och 32 eskunder. Jag vill bara meddela att jag mår illa. Jag skulle aldrig sätta mig i en situation där jag inte har tillgång till syre. Att jag dök var ett under, men då hade jag iaf mitt syre med mig, och jag tittade väl på mätaren sådär en gång i halvsekunden. Och i ärlighetens namn var det ju inte så långt upp till ytan. Nä fy 17 för ubåtar, rymdfärjor, fridykning och världsrekord i att hålla andan.

Godmorgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0