Önskat

Jag är inte den som är den - så jag bifaller era önskemål och tog fram tröjan från längst in i garderoben (ni skymtar den på bilden till vänster). Sen posade jag lite också, allt för er. Men det var väl sista gången tröjrackaren såg dagens ljus.





Annars har jag spelat fotboll idag igen. Eller spelat var väl å ta i. Jag spelade tio minuter, sen var jag skadad igen. Pajat vänstersidans magmuskler så jag har väl ett aningen ansträngt rörelsemönster - igen. Men vam behöver röra sig i en solstol?!? Imorn bär det av till Sthlm!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är söt. Och jag vill också vara på Cypern. Så lite fjantig är du också!

2008-09-25 @ 18:17:07
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0