Och en till

Nu har jag betalat mina räkningar. Och ni undrar, varför sitter hon där? Klockan är halv nio och hon skulle väl upp tidigt på föreläsning. Jo, det skulle jag. Bara det att den börjar klockan tio, inte åtta. Det där har hänt allt för ofta nu på senare tid och är högst oacceptabelt. Sen är jag för trött för att sova/vila (alltså flytta mig till sängen) och för trött för att åka till skolan. För trött för att äta frukost också. Det blir inte så mycket gjort då - men jag har i alla fall betalat räkningarna. Vet precis vad jag skulle vilja göra. Anledningen till att jag ändå längtat hem en hel del från värmen. Men men. Inte ens jag får väl alltid som jag vill. Men det hindrar ju inte att man blir lite ledsen.


Mot köket och inget äppelmos.


Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt att du är tillbaka o bloggar igen. Har varit lite tomt utan dina flera om dagen inlägg! =) Har ni haft det bra? Vill se bilder? Puss

2008-09-30 @ 10:20:01
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0