Kamera

Äntligen har jag skaffat mig en ny kamera. Dessvärre följde inte Barcelonabilderna som blev kvar i den gamla med den nya, men jag är nöjd ändå. Den har ett hölje av silver och startar jättefort. Men bäst av allt - den är min. Har ni tur får ni nu kanske se vettiga bilder här igen. Har ni otur så tappar jag bort den snart igen. Men då ska jag slå ihjäl mig själv, alternativt tvinga mig att sitte 17 minuter under vattnet utan syre som idioten gjorde i förmiddags.

Men snart ska jag lägga mig och ladda inför match imorgon. Första på ett år lite drygt. Succé lär det väl knappast bli, men satsar först och främst på att komma på bussen. Efter det kan vad som helst hända. Först ska jag bara se om jag kan foat nåt kul i min kägenhet. Undrar vad =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0