Jag springer inte

Ni vet det - jag springer inte. Men träningen slutade 15 minuter för tidigt idag och eftersom jag och Julia hade en buss och hämtning inplanerade senare kom Julia (för det var nog inte jag är jag rätt säker på) att vi kunde gå ner och springa på stranden. Sagt och gjort. Hade ni råkat besöka Varamon-stranden i Motala idag (9 september 2008) klockan 19.50 hade ni sett Johanna Lundin springa bortåt mot de tre båtarna. Några minuter senare hade ni även sett henne vända och springa (obs! Springa är i detta fall synonym med en någorlunda maklig joggning - än har inte helvetet frusit till is så vitt jag vet) tillbaka. Och det gick bra. En hel kvart höll vi på. Så nu är det väl 2 år till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0