Garderoben

Nu är det klubbat. Jag har en för liten garderob. Och inte på det där sättet som alla menar, typ "jag har inga kläder" eller "jag har så mycket kläder så garderoben räcker inte". Utan nejnej, jag har båda två! Efter att ha tvättat enormt mycket härom dagen är nu alla mina kläder rena och får inte plats i garderoben. Min korgstol a.k.a. datorstol ansvarar nu för att förvara min tjocktröjor också, varför jag står på knä pågolvet framför datorn och skriver nu. Men när jag sedan öppnar garderoben för att klä på mig på morgonen - hittar jag ingenting alls att ta på mig. Eller hittar var fel ord, jag har ingenting att ta på mig. Sen blev väl det hela inte bättre av att Malins våg ljög för mig nåt så fruktansvärt idag, eller?!?

Så var är min mr Big när jag behöver honom, för det jag behöver mest just nu är verkligen en större garderob.

(Så idag har jag för övrigt på mig ett par knallblåa mjukisbyxor som var ungefär tjugo år gamla när jag snodde dem av Bengt för typ åtta år sen - och en tröja inhandlad för minst sex år sedan, weii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0