Fördommar, eller?!?

Hemkommen. Tågade runt lite på mässan på slutet iförd min "affärsjurist-tröja". Det står affärsjurist stort på bröstet. Jag hade hört om att moderata ungdomar (eller vad de nu hette) delade ut morötter och eftersom hela mitt kylskåp ekar, alternativt leker svart hål, tänkte jag att - morötter är bra. Väl där haffar jag en kille som delar ut morotspåsar till höger och vänster och säger glatt att jag kan ta en. Han tittar på mig och utbrister "ååå, affärsjurist. Såna tycker vi om". Fördomar?!  Eller inte?!?

Kommentarer
Postat av: Fia

Tror vi stötte på samma kille, han kläckte nämnligen en liknande kommentar till mig... ;)

2008-09-04 @ 12:04:48
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0