Cypern

Efter vånda, plågor och ångest idag vid pluggbordet i A-huset blev det tillslut så att jag åker till CYPERN på måndag. Jippi, yoy, weii, tjoho och så vidare. Ryktet (och väderrapporter) säger att det är typ trettio grader där nere nu. Å vad jag ska bli brun. Sen ska jag glömma all finansiell ekonomi och ligga på stranden och läsa skönlitteratur. Hörde ni - s k ö n l i t t e r a t u r. En vecka blir vi borta, jag, Julia, Hanna och Cmilla. Kan bli rätt så najs. Får väl leva som en snål snåljåp bara. Men det får vara så.




Tänkte ligga någonstans ute till höger i bilden...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååååå, låter inte alls fel, låter helt underbart! Njut varje sekund!

2008-09-19 @ 09:52:13
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Mary

Fy faaaan vad jag blir avis nu! JAG VILL OXÅ ÅKA UTOMLANDS OCH BLI BRUN! =) Du kan väl sola lite, lite åt mig med?!? Snälla?!?

2008-09-19 @ 15:16:10
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0