Tvättstugan

Äntligen var det dags för tvättid och jag brakade ner innan föreläsningen imorse (observera klockan åtta) och kastade in första lasset i maskinen + att jag passade på att köra en maskin med två par skor som luktat bättre och varit renare - minst sagt. Ett av paren var mina älskade vita tygskor som jag tjatade ihjäl mig om i våras. Resultatet blev häpnadsväckande.



Rosa.
Men oj så vit plasten blev.
Så nu luktar hela lägenheten klorin, efter en timmes skobehandling i badkaret. Det gör en lite illamående måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Mary

En klassiker ser jag. =) Just löv att sulan i skon är röd. Kan man inte förvarna det innan liksom?!

2008-10-27 @ 17:19:57
Postat av: cisci

lyckat gumman.. plasten belv väli vit iaf... =)

klart ni ska komma hit å sjuga ABBA singstar. fast vet inte om du får komma - anni frid!

i sånna fall antingen med rejäl halsfluss eller med otroligt tjut i örat (tinitus) annars vill ja nog itne va med... Puss

2008-10-27 @ 19:39:17
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0