Trött?

Nu, klockan kvart över tio, har jag idag mäktat med att äta frukost, äta middag, spelat x-box i tio minuter och duschat. All tid som jag inte gjort något av dessa aktiviteter har jag sedan sovit, vilket blir ungefär tolv timmar. Så ni förstår att det inte finns så mycket kul att skriva om. Men jag kan drämma till med att berätta om min lilla tanke på att jag ska kolla om det finns möjlighet att åka till kinalandet och plugga nästa höst. Kul va. Ska även ta och söka lite andra utomlandspluggställen. Inte för att jag vet om jag vill. Utan bara för att. Som sagt, mer spännande bloggning än så blev det nog inte idag.

För nu ska jag gå och lägga mig platt på sängen och titta på film kanske bredvid, vi kan ju för enkelhetens skull kalla honom, skäggfredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0