Skärpning

Fy vilken tråkig bloggare jag är för närvarande. Nu gör jag det och då gjorde jag det - är typ det enda som står för tillfället. Det är gulligt av er att läsa detta tycker jag, för jag förväntar mig inte det direkt. Tycker nog synd om mig själv som faktiskt lever i det hela. Haha. Nä, men är det jag som är tråkig eller har mitt liv blivit tråkigt. Eller är det kanske så att jag gör andra, lite vettigare saker, än att bara tänka på udda saker att skriva i bloggen. Bra i så fall.

Idag har jag i alla fall skrivit en företagsbeskrivning om Clas Ohlson. Så nu vet jag allt om det företaget! Å vad roligt. Sen har jag diskuterat världens undergång med mormor också - igen. Den kommer ske snart, skulle jag komma ihåg att hon sagt. Och om det sker ska jag skriva en bok om hur min mormor visste vad som skulle hända men ingen förstod henne. Fast jag kanske inte kan skriva den om vi är undergångna? Så dumt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ær førlåten :)!

2008-10-13 @ 17:44:01
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Fia

funderade faktikst oxå på hur du skulle lyckas med den boken.... men va fan, det är ju alltid NÅN som överlever!!! Hoppas ni har det grymt kul ikväll, vill oxå, men i min hals finns tyvärr 2 tennisbollar som vägrar ge med sig.... :(

2008-10-14 @ 13:37:29
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Karin

Nu vill jag klaga på dålig uppdatering!

2008-10-15 @ 19:44:42
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0