Räddning

Lördagskvällen var osäker - ända till jag i en förvirrad stund under en reklampaus hittade dansbandskampen. Dansbandskampen. Ni hör ju på ordet. Kan de, ja kan det bli roligare. Bengt-Hennings var först ut, efter det var det Kalas (utan z faktiskt, men så var killarna 25 år max oxkså). Nu väntar jag spänt på nåt skånegäng och hoppas innerligt att de inte skall sjunga på skånska. I så fall måste jag kanske byta kanal, men det vill jag ju inte. Nio lördagar framöver är räddade.

(Skåningarna heter Kändis förresten)(och sångerksan är kanske 15 om vi har tur)

Kommentarer
Postat av: cisci

haha, kollade oxå lite på det när jag sappade runt igårkväll. blev inte riktigt lika fast om man säger så, är ingen sucker för dansband.... men kul att du tyckte de va kul....knasboll

2008-10-19 @ 11:19:31
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0