Minnen

Mår lite halvkasst idag. Sov till tolv utan problem, men har inte lust att bli sjuk så jag tänkte fortsätta ligga i den ett tag till. Satt hur som helst och tittade på lite kort och hittade underbara minnen från vårens bravader.


     

  

      '



Så såg det ut, en eftermiddag i trädgårdföreningen. 100 overallsbeklädda studenter och en av århundradets seriösaste fotbollsmatcher mellan tekfak och filfak, som filfak vann - efter att jag gjort avgörande målet. Tyckte jag. Ett najs baggervolleyboll-slag. Kan tänka mig att det "tja, ser väl trevligt ut" för de flesta. Men jag har haft ett leende lika brett som Ryssland är jag tittat på dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt leende var också lika brett som Ryssland... Goda tider! Underbara minnen!

2008-10-07 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0