Hockey hockey!!!

Det blir tacos och hockey hemma hos Sanna om nån timme, my partner in crime. Tänka sig vad tråkigt jag skulle ha här om inte hon ville titta med mig. Alla andra bemödar sig inte ens att komma på en bra ursäkt när jag föreslår hockey som underhållning en fredagskväll, eller ens om det skulle vara en vanlig onsdag. De säger bara rent ut med en butter min att "Jag avtsår nog det". Om de bara visste vad de missade.

Annars var det årets första kravall igår, och det var väl okej. Men inte lika kul som när man var ung och fräsch. Idag har jag skickat min ansökan också. Så nu får vi vänta och se om det blir nåt Sydafrika eller USA nästa vår. Men lugn kinatanten, jag kanske kommer till dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Kinatanten

U better!!!! =P

2008-11-03 @ 04:54:40
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0