Dag 1 i lsd

Då satt man här igen då. Och för sökerhets skull har jag gått ett och ett halvt varv runt noret idag för att försäkra mig om att allt ser ut som vanligt, vilket det gör. Förutom Hemköp som fortfarande har byggt om, och som jag fortfarande inte lärt mig hittat i. Sen har jag hämtat lillebror vid tåget när han kom från sin tvåveckorstripp i Uganda. Han kom hem med två mycket fina afrikahalsband. Tack lillen! Sen har jag faktiskt läst lite också, men det är fruktansvärt tråkigt. Tack och lov att jag inte läser ekonomiprogrammet.

Nu ska vi tre, Virre, Petrus och jag åka till näs för att återförenas med den andra delen syskonskara. Känns som lite playstation är på ingående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0