Ansökning

Nu var det ju så att jag skulle söka utlandsstudier till nästa år. Söka gör man genom att skriva (och skicka) ett motiveringsbrev och jag har bara två problem med det här brevet; ett: jag har ingen aning om vart jag vill åka. Två: jag har absolut ingen aning om varför just jag ska få åka. Och det är precis detta det där brevet ska innehålla. Så hittils har jag skrivit ingenting, men funderar på om "jag är en liten bonde från en håla mitt i dalarna och behöver se nåt annat" duger? Vad tror ni. Och skäggfredrik har i och för sig sagt att jag bara får åka typ fyra dagar, så det är ju bara att ta stället som har kortast termin och hoppas det uppfyller hans krav. Så sagt och gjort.

Utkast

Hej jag heter Johanna och är en liten bonde från en håla mitt i dalarna som behöver se något annat. Jag vill åka till USA.

Kommentarer
Postat av: cisci

ja fy vad kul USA. sök sök sök.... är det möjligen så att skäggfredrik är tillbaxa i livet?

2008-10-28 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0