Vanlig måndag

Hemkommen från en föreläsning på det konstigaste stället hittills - Ryttargårdskyrkan. Nu var vi väl inte inne i själva kyrkosalen direkt, men ändå. Det var ett café där också, med kanske världens mest uttråkade personal. Mest överbetalda också för den delen med tanke på att de inte gjorde ett jota under tiden jag var där. Eller jo, de satt vid ett bord och hängde och sen stod de vid disken och hängde. Nu sitter jag här i alla fall och laddar inför träning ikväll. ABS tyckte pettersson, vi får väl se hur det går. Sen har jag betalat mina små traderafynd också, som jag efter många om och med erkända var fler än bara väskan. Ditt beteende har äntligen påverkat och smittat av sig tydligen Becks. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0