Kvällsvanor åt skogen

Klockan är 22.08 och min nya livsstil med att lägga mig i tid är officiellt förstörd. Klockan är 22.08 och det är en timme och sju minuter kvar tills matchstart. Japp, dagens match går av stapeln klockan kvart över elva. Så till alla mina kära konståkningsvänner som alltid klagat på era istider - var glada att ni inte höll på med studentidrott. Det gör en inte sådär väldigt högprioriterad.

Lite snabbt uträknat är matchen klar kvart i tolv och jag är hemma tidigast tolv. Efter lite dusch och en macka är jag nog inte i säng före ett. Så det blir väl till att somna någon gång vid två. Och imorn klockan nio har jag arbetsintervju för tvinga-folk-att-betala-jobbet..  Vilken kanonuppladdning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0