Inget speciellt

Hmm, håret står lite åt alla håll måste jag säga. Så det blir till att vänta med ett kort till det är tillfixat - vilket kan bli aldrig. Jag är ju till skillnad från större delen av min kompiskrets inte den mest kunniga på stylingområdet och har inte en produktsamling värd fem miljoner kronor - dessvärre! Frisören sa att jag skulle köpa nåt värmeskyddande till håret. En mössa, grytlappar, nån slags brandmansdräkt med luva?!? Eller vad?

Ikväll nalkas sittning. 50/50-tema. Innebär att man ska ha halva kroppen klädd som något och andra halvan klädd som något helt annat. Saints and sinners tror jag blev vår idé. Men jag hade dödat för att titta på hockeyn ikväll ju. Järnhammare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0