Yes, weiii, najs, kanon - I'm lovin' it

Äckel-Chelsea förlorade CL-finalen och gjorde mig till ett lyckligt fotbollsfans. Jag tycker inte om något av lagen alls, men ändå hejade jag så fruktansvärt mycket på United. Nä, Julias text på msn "firar grisfotbollens dag" är den bästa beskrivningen någonsin av kvällens händelse, så av ren princip (ni vet, jag är en principfast kvinna - eller jag är i alla fall principfast) har jag vägrat att titta på matchen. Det underlättar dock en aning att inte ha rätt kanal på tv:n, men ändå. Men jag fick skäggtypen att referera straffläggningen via telefon och kommentaren "jag tror dom united vann, för de röda spelarna är mycket gladare än de blåa" gjorde min kväll så nu ska jag sova gott.


Ps. Jag är verkligen nästan lika glad att Chelsea förlorade som jag är less på att det inte blev drömfinalen Loverpool-Barca. Sune ska få veta att han lever - och att Chelse förlorade - imorgon. Småkrypen skulle kunna ha förstamaj-möte inne i skafferiet och jag skulle inte bry mig, jag mår så bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag ringde Mona. Det var hos dom jag var på intervu hos igår. Så vi får se! Tack för tipset. Ringde henne i förrgår,det visade sig att det sista ansöksdagen. Snacka om tur.

2008-05-22 @ 11:36:58
URL: http://dalkullansara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0