Uppdatera mera

Nuni, efter några dagar av totalt icke-uppvilande skall jag nu återuppta mitt lugnare liv med mycket bloggande. Känner att själen, kroppen, benen och levern nog behöver det.

Gårdagen beskrivs hur som helst bäst genom denna sms-konversation:
Maja - Hur orkar du? =)
Jag - Jag vet inte. Jag här helt slutat tänka tror jag!
Maja - Jag vet inte heller. Jag ligger i en soffa.
Jag - Jag är ute i skogen. Fulvin och overall, vem kan motstå det? Ligg på vettja =)
Maja - Dito
Jag - Haha, jag dör. Det är inte okej... Hihi!
Maja - Det är inte okej med maja nu.
Jag - Vem är du?
Maja - Tim. Men jag skriver vad hon säger. Hon är dock lite full just. Drack lite mycket vin tror jag, minst en flaska.
Maja - Jag mår dåligt
Maja - Nu ska jag sova. Kort men intensiv kväll. Fast jag mår bättre nu! puss
Jag - Det låter mkt bra! Good for you=) (här följer en seriös fortsättning med godnattande och svammel om en lite onykter skäggtyp). Puss puss

Å, gossip girl sponsras av Malaco Juicy, det är inte helt okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0