Smhi

Smhi hade så sjukt mycket fel! Nu har jag varit ute i fyra och en halv timme och solen skiner fortf. Jag har tom varit ute vid Bergs slussar och sett Johan bada. Nu ska jag göra mig lite mat och smörja in min svedda hud.

Här var det tänkt med en fin bild, men eftersom min kamera forfarande inte ägs av mig så får ni tänka er söm föjer:
Blå himmel, massa folk i badkläder, blått vatten, sandstrand, svag doft av solkräm och solbrillor. Skulle kunna vara nån grekisk ö också, jag vet. Men skillnaden är att nu när jag kom hem är det inte till ett rent hotellrum med vita lakan och färsk frukt på bordet utan till en skitig lägenhet med ingen mat och en obäddad lagom smutsig säng. Weiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0