Sjuk eller?!?

Idag var det Juroday på skolan. Det är affärsjuristernas dag då vi tar dit föreläsare och företag till en minimässa. Jag åkte till skolan kl 8, jobbade lite, såg Beatrice Ask (som var en av föreläsarna) och gick hem - då var klockan 9. Jag vet inte om jag gått och blivit pollenallergiker på gamla dagar eller om jag bara är på väg att bli förskyld, men glad blev jag när jag dunsade ner i sängen igen och sov till ett. Sen har jag ledgat i sängen typ hela dagen förutom en paus då jag stod i förnstret och muttrade över att Cmilla och Carro låg ute på gräset och solade. Sen tog jag tag i mig själv och var huslig och lagade mat till Sara.

Annars då?! Jo, vackert väder gör mig överlycklig - jag mår bra ändå in i själen. Sen dras humöret ner 55 steg av att jag nu måste läsa organisationsteori. Buhu, åker nog till skäggtypen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0