Själaglad

Sinnes vad lycklig jag är. Jag vet egentligen inte varför men på vägen hem nu har jag cyklat som om jag vore med i en film från 20-talet eller nåt. På min militärgröna pansarscykel har jag svängt fram och tillbaka över gatan, slängt med håret, lett och halvnynnat Lasse Winnerbäck medan känslorna bara svämmade ut. Det måste räckt att bara titta på mig för att bli glad =) Ingen egentlig anledning dock, har ett pissprojekt i skolan, ska iväg och jobba med grejer jag fortf inte kan och jag tror jag börjar bli lite småförskyld - men å andra sidan lyser solen, jag har mina shorts på mig och jag är kär (den funkar alltid). Det ska tom bli kul att laga mat nu... 


Kommentarer
Postat av: julie

Att vara kär är underbart:) Och solen på det blir ju bara bäst !!!

2008-05-26 @ 14:01:46
URL: http://juliesvarem.blogg.se
Postat av: julie

Ja, precis :) Man får ju hoppas på att jag har riktigt tur och kan allt på provet i morgon ;)
Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 15:07:57
URL: http://juliesvarem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0