Seg dagen efter som vanligt

Det har varit lite snålt med datortid dessa dagar tydligen, men nu och framåt idag lär jag sitta här konstant, med bankande huvud, snuva i näsan och en hals som inte främjar långa diskussioner om huruvida australien är en ö+världsdel eller bara en världsdel. Det här vädret är helt underbart så gårdagen spenderades (efter sex timmars tröjräknande på åStadium) i solen. Först lite hemma på gården, sen var det invigningen av nya Jur6 på en gräsplätt i flammanskogen och sen bar det av till Irrblosset och förfest till Ute Kravallen som vi drog till på kvällen. Massa människor man tycker om på en gräsmatta i solen är verkligen vad livet går ut på. Men idag mår jag sådär, förskylningen mådde tydligen också jättemycket bättre av det här livet.

Sååå, jag orkar inte röra mig från gården mer idag, varför jag helt enkelt tänker stanna här hela kvällen, precis där jag sitter nu - i sängen. Så vi lär höras en hel del under dagens lopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0